No products added!
ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ
Αποτελεί διαγνωστική μέθοδο που εντοπίζει με ακρίβεια τις δυσκολίες μάθησης (Διάγνωση Δυσκολιών Μάθησης). Πρόκειται για ένα ψυχοπαιδαγωγικό διαγνωστικό μέσο που χρησιμοποιείται για τον εντοπισμό δυσκολιών ως προς την ανταπόκριση των απαιτήσεων του σχολείου.
Το Αθηνά Τεστ χορηγείται σε παιδιά ηλικίας 5 -14 ετών, με το οποίο, μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα και να βοηθήσουμε αποτελεσματικότερα τα παιδιά που ήδη αντιμετωπίζουν δυσκολίες μάθησης στο σχολείο. Χρησιμοποιείται δηλαδή για έγκαιρη πρόληψη, διάγνωση και αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών που μπορεί να παρουσιάσει ένα παιδί στο σχολείο.
Miller Function and Participation Scales M-FUN
Οι κλίμακες λειτουργίας και συμμετοχής Miller (M-FUN) αξιολογούν τις λεπτές, οπτικές και αδρές δεξιότητες ενός παιδιού και τι αντίκτυπο έχουν αυτές στη συμμετοχή του σε δραστηριότητες στο σχολείο και στο σπίτι. Είναι μια τυποποιημένη αναπτυξιακή αξιολόγηση για παιδιά ηλικίας 2:6 ετών έως 7:11 ετών
Α’ ΤΕΣΤ
Είναι ένα απλό, εύχρηστο και σύντομο προληπτικό τεστ που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και απαντά αντικειμενικά στο ερώτημα: «Είναι έτοιμα να ξεκινήσουν το σχολείο;». Απευθύνεται σε όλα τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης που φοιτούν στο νηπιαγωγείο και πρόκειται να αρχίσουν το σχολείο. Κάνοντας το Α΄-Τεστ μπορούμε να γνωρίζουμε έγκαιρα ποια παιδιά είναι έτοιμα να αρχίσουν το σχολείο με επιτυχία.
Με το Α’-Τεστ εντοπίζονται έγκαιρα τα παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη συμπεριφορά, στη συγκέντρωση/προσοχή, στη γλωσσική και γνωστική τους ικανότητα. Προτείνεται από Ελληνική Παιδιατρική Εταιρία να γίνεται σε ΟΛΑ τα τυπικής ανάπτυξης παιδιά που φοιτούν στο νηπιαγωγείο.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΕΣΤ
Είναι ένα διαγνωστικό εργαλείο το οποίο χορηγείται σε παιδιά προ-δημοτικής για την έγκαιρη διάγνωση γνωστικών, γλωσσικών και βασικών δεξιοτήτων, καθώς επίσης και των επικοινωνιακών και συναισθηματικών ικανοτήτων του παιδιού οι οποίες είναι απαραίτητες για την ομαλή ακαδημαϊκή του εξέλιξη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Αν και το εργαλείο αυτό απευθύνεται σε παιδιά προ-δημοτικής εκπαίδευσης, μπορεί να δοθεί και σε παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας αν υπάρχουν υποψίες δυσκολιών στις ακαδημαϊκές τους ικανότητες. Τα αποτελέσματά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως οδηγός μέτρησης για τις βασικές δεξιότητες που θα πρέπει να έχουν τα παιδιά, πιστοποιώντας τη σχολική ετοιμότητα για τη μετάβαση στη δημοτική εκπαίδευση.
ΔΑΔΑ
Η Δάδα αποτελεί την πιο σύγχρονη σταθμισμένη δοκιμασία αξιολόγησης των αναγνωστικών δεξιοτήτων παιδιών που φοιτούν από την Α’ έως Γ’ Γυμνασίου. Πρόκειται για διαδικασία που αξιοποιεί τρεις παραμέτρους που παραδοσιακά περιλαμβάνονται στην αξιολόγηση της αναγνωστικής επίδοσης: την αναγνωστική αποκωδικοποίηση, την ευχέρεια και την αναγνωστική κατανόηση. Βασικός σκοπός της αξιολόγησης είναι η έγκυρη και αξιόπιστη αξιολόγηση της αναγνωστικής επίδοσης στην ελληνική γλώσσα μαθητών που φοιτούν στο δημοτικό και το Γυμνάσιο.
Επιπλέον η Δάδα, προτείνεται για την έγκαιρη ανίχνευση αναγνωστικών δυσκολιών πριν το τέλος της Α’ Δημοτικού και τη συνδρομή στη διαγνωστική εκτίμηση των Ειδικών Αναγνωστικών Δυσκολιών και ειδικότερα της Δυσλεξίας. Επιπρόσθετα, επιτρέπει την ποιοτική ανάλυση των αναγνωστικών λαθών και των αναγνωστικών συμπεριφορών.
Αυτή η σελίδα