Πολιτική επιστροφής χρημάτων

Επισκόπηση

Η πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων μας διαρκεί 30 ημέρες. Αν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση.

Για να είναι επιλέξιμο ένα προϊόν για επιστροφή, πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.

Ορισμένα είδη εξαιρούνται από την επιστροφή. Εύφθαρτα προϊόντα, όπως τρόφιμα, λουλούδια, εφημερίδες ή περιοδικά, δεν μπορούν να επιστραφούν. Επίσης, δεν δεχόμαστε προϊόντα που είναι προσωπικής ή υγειονομικής χρήσης, επικίνδυνα υλικά ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.

Πρόσθετα μη επιστρεφόμενα είδη:

  • Κάρτες δώρων
  • Λογισμικό που μπορεί να μεταφορτωθεί
  • Ορισμένα προϊόντα υγείας και προσωπικής φροντίδας

Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, απαιτείται απόδειξη ή αποδεικτικό αγοράς.

Παρακαλούμε μην στέλνετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.

Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου παρέχονται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων:

  • Βιβλίο με εμφανή σημάδια χρήσης
  • CD, DVD, κασέτα VHS, λογισμικό, βιντεοπαιχνίδι, κασέτα ή δίσκος βινυλίου που έχει ανοιχτεί
  • Οποιοδήποτε αντικείμενο δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, έχει υποστεί ζημιά ή λείπουν μέρη για λόγους που δεν οφείλονται σε δικό μας σφάλμα
  • Οποιοδήποτε αντικείμενο επιστραφεί περισσότερο από 30 ημέρες μετά την παράδοση

Επιστροφές χρημάτων

Μόλις παραλάβουμε και επιθεωρήσουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ενημερώσουμε ότι το παραλάβαμε. Θα σας ενημερώσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.

Αν εγκριθεί, η επιστροφή χρημάτων σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία και ένα ποσό θα πιστωθεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε, εντός ορισμένων ημερών.

Καθυστερημένες ή μη ληφθείσες επιστροφές χρημάτων

Αν δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων σας, ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας – ενδέχεται να χρειάζεται λίγος χρόνος πριν καταχωρηθεί επίσημα η επιστροφή χρημάτων.

Μετά, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Συχνά, υπάρχει χρόνος επεξεργασίας πριν καταχωρηθεί μια επιστροφή χρημάτων.

Αν έχετε κάνει όλα τα παραπάνω και ακόμα δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@vimatazois.com.cy .

Είδη σε έκπτωση

Μόνο προϊόντα κανονικής τιμής επιστρέφονται. Είδη σε έκπτωση δεν επιστρέφονται.

Αντικαταστάσεις

Αντικαθιστούμε προϊόντα μόνο εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Αν χρειάζεστε αντικατάσταση για το ίδιο προϊόν, στείλτε μας email στο info@vimatazois.com.cy και στείλτε το προϊόν σας στη διεύθυνση: Κωνσταντίνου Κανάρη 8 2406, 1ος όροφος, Έγκωμη.

Δώρα

Αν το προϊόν είχε χαρακτηριστεί ως δώρο κατά την αγορά και σας αποστάλθηκε απευθείας, θα λάβετε μια πίστωση δώρου για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραλάβουμε το επιστραφέν προϊόν, θα σας αποσταλεί μια δωροεπιταγή.

Αν το προϊόν δεν είχε χαρακτηριστεί ως δώρο κατά την αγορά ή ο δωροδότης είχε αποστείλει την παραγγελία στον εαυτό του για να σας τη δώσει αργότερα, θα επιστρέψουμε τα χρήματα στον δωροδότη και θα ενημερωθεί για την επιστροφή σας.

Επιστροφές αποστολής

Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να το αποστείλετε στη διεύθυνση: Κωνσταντίνου Κανάρη 8 2406, 1ος όροφος, Έγκωμη

.

Θα είστε υπεύθυνοι για την κάλυψη του κόστους αποστολής της επιστροφής. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Αν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος αποστολής επιστροφής θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής σας.

Ανάλογα με την τοποθεσία σας, ο χρόνος που θα χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν αντικατάστασης σε εσάς μπορεί να διαφέρει.

Αν επιστρέφετε πιο ακριβά αντικείμενα, μπορείτε να εξετάσετε τη χρήση υπηρεσίας αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή την αγορά ασφάλισης αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@vimatazois.com.cy για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές και επιστροφές χρημάτων.