Ανίχνευση Επίδοσης

icon-baby-girl-diving

Ανίχνευση Επίδοσης

ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ

Αποτελεί διαγνωστική μέθοδο που εντοπίζει με ακρίβεια τις δυσκολίες μάθησης (Διάγνωση Δυσκολιών Μάθησης). Πρόκειται για ένα ψυχοπαιδαγωγικό διαγνωστικό μέσο που χρησιμοποιείται για τον εντοπισμό δυσκολιών ως προς την ανταπόκριση των απαιτήσεων του σχολείου.

Το Αθηνά Τεστ χορηγείται σε παιδιά ηλικίας 5 -14 ετών, με το οποίο, μπορούμε να κατανοήσουμε καλύτερα και να βοηθήσουμε αποτελεσματικότερα τα παιδιά που ήδη αντιμετωπίζουν δυσκολίες μάθησης στο σχολείο. Χρησιμοποιείται δηλαδή για έγκαιρη πρόληψη, διάγνωση και αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών που μπορεί να παρουσιάσει ένα παιδί στο σχολείο.

Miller Function and Participation Scales M-FUN

Οι κλίμακες λειτουργίας και συμμετοχής Miller (M-FUN) αξιολογούν τις λεπτές, οπτικές και αδρές δεξιότητες ενός παιδιού και τι αντίκτυπο έχουν αυτές  στη συμμετοχή του σε δραστηριότητες στο σχολείο και στο σπίτι. Είναι μια τυποποιημένη αναπτυξιακή αξιολόγηση για παιδιά ηλικίας 2:6 ετών έως 7:11 ετών

Α’ ΤΕΣΤ

Είναι ένα απλό, εύχρηστο και σύντομο προληπτικό τεστ που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και απαντά αντικειμενικά στο ερώτημα: «Είναι έτοιμα να ξεκινήσουν το σχολείο;». Απευθύνεται σε όλα τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης που φοιτούν στο νηπιαγωγείο και πρόκειται να αρχίσουν το σχολείο. Κάνοντας το Α΄-Τεστ μπορούμε να γνωρίζουμε έγκαιρα ποια παιδιά είναι έτοιμα να αρχίσουν το σχολείο με επιτυχία.

Με το Α’-Τεστ εντοπίζονται έγκαιρα τα παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη συμπεριφορά, στη συγκέντρωση/προσοχή, στη γλωσσική και γνωστική τους ικανότητα. Προτείνεται από Ελληνική Παιδιατρική Εταιρία να γίνεται σε ΟΛΑ τα τυπικής ανάπτυξης παιδιά που φοιτούν στο νηπιαγωγείο.

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΕΣΤ

Είναι ένα διαγνωστικό εργαλείο το οποίο χορηγείται σε παιδιά προ-δημοτικής για την έγκαιρη διάγνωση γνωστικών, γλωσσικών και βασικών δεξιοτήτων, καθώς επίσης και των επικοινωνιακών και συναισθηματικών ικανοτήτων του παιδιού οι οποίες είναι απαραίτητες για την ομαλή ακαδημαϊκή του εξέλιξη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Αν και το εργαλείο αυτό απευθύνεται σε παιδιά προ-δημοτικής εκπαίδευσης, μπορεί να δοθεί και σε παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας αν υπάρχουν υποψίες δυσκολιών στις ακαδημαϊκές τους ικανότητες. Τα αποτελέσματά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως οδηγός μέτρησης για τις βασικές δεξιότητες που θα πρέπει να έχουν τα παιδιά, πιστοποιώντας τη σχολική ετοιμότητα για τη μετάβαση στη δημοτική εκπαίδευση.

ΔΑΔΑ

Η Δάδα αποτελεί την πιο σύγχρονη σταθμισμένη δοκιμασία αξιολόγησης των αναγνωστικών δεξιοτήτων παιδιών που φοιτούν από την Α’ έως Γ’ Γυμνασίου. Πρόκειται για διαδικασία που αξιοποιεί τρεις παραμέτρους που παραδοσιακά περιλαμβάνονται στην αξιολόγηση της αναγνωστικής επίδοσης: την αναγνωστική αποκωδικοποίηση, την ευχέρεια και την αναγνωστική κατανόηση. Βασικός σκοπός της αξιολόγησης είναι η έγκυρη και αξιόπιστη αξιολόγηση της αναγνωστικής επίδοσης στην ελληνική γλώσσα μαθητών που φοιτούν στο δημοτικό και το Γυμνάσιο.

Επιπλέον η Δάδα, προτείνεται για την έγκαιρη ανίχνευση αναγνωστικών δυσκολιών πριν το τέλος της Α’ Δημοτικού και τη συνδρομή στη διαγνωστική εκτίμηση των Ειδικών Αναγνωστικών Δυσκολιών και ειδικότερα της Δυσλεξίας. Επιπρόσθετα, επιτρέπει την ποιοτική ανάλυση των αναγνωστικών λαθών και των αναγνωστικών συμπεριφορών.

DTLA – P3 & DTLA- 4
DTLA – P3 & DTLA- 4 To Detroit Test of Learning Attitude (DTLA) είναι ένα σταθμισμένο ψυχομετρικό κριτήριο–τεστ ειδικών ικανοτήτων. Το DTLA P:3 είναι κατάλληλο για χορήγηση σε παιδιά από 4.0 έως  και 7.11 ετών, ενώ το  DTLA -4 είναι κατάλληλο για παιδιά από 8.00 έως και 15.11 ετών. Πρόκειται για ένα ψυχομετρικό τεστ το οποίο χρησιμοποιείται για την εκτίμηση της μαθησιακής επάρκειας των μαθητών και βοηθά στη δημιουργία παιδαγωγικών παρεμβάσεων για διάφορους τύπους μαθησιακών προβλημάτων. Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για ένα ψυχομετρικό τεστ ειδικών ικανοτήτων του ατόμου που αφορά τη νοητική λειτουργία και βοηθά στον εντοπισμό α) των δυνατοτήτων και των αδυναμιών, β) να εντοπιστούν παιδιά και έφηβοι που παρουσιάζουν χαμηλότερες επιδόσεις σε σημαντικές ικανότητες συγκριτικά με τους συνολικούς τους, γ) να γίνουν προβλέψεις αναφορικά με τις μελλοντικές επιδόσεις του παιδιού και δ) ως εργαλείο μέτρησης σε έρευνες που διερευνούν την επάρκεια, την ευφυία και τη γνωστική συμπεριφορά.
ΛΑΜΔΑ
ΛΑΜΔΑ Λογισμικό ανίχνευσης Μαθησιακών Δεξιοτήτων και Αδυναμιών. Το ΛΑΒΔΑ Τεστ είναι ένα λογισμικό Ανίχνευσης Δυσκολιών στον προφορικό και γραπτό λόγο. Περιλαμβάνει ασκήσεις, σαν παιχνίδια, που εκτελούνται από τους μαθητές στον υπολογιστή και παρέχει ένα προφίλ επιδόσεων για κάθε μαθητή. Τα πεδία που εξετάζονται είναι: η ταχύτητα και η ακρίβεια αναγνώρισης εικόνων / λέξεων, θεματική και καταληκτική ορθογραφία, προφορική και γραπτή κατανόηση, λεξιλόγιο, μνήμη, μη λεκτική νοημοσύνη κλπ. Μπορεί να χορηγηθεί σε παιδιά από Β’ Δημοτικού έως Β Γυμνασίου.
Κριτήριο πρώιμης μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης
Το Ψυχομετρικό Κριτήριο Πρώιμης μαθηματικής επάρκειας της Ουτρέχτης σχεδιάστηκε από μια ομάδα επιστημόνων του τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου της Ουτρέχτης. Σκοπός του κριτηρίου είναι η εκτίμηση της πρώιμης μαθηματικής επάρκειας παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας (4  έως 7.05 ετών). Αξιολογεί το σύνολο των γνώσεων και των δεξιοτήτων που αποτελούν προϋπόθεση για να εισαχθεί αποτελεσματικά ένα παιδί προσχολικής αγωγής και πρώτης σχολικής ηλικίας στα σχολικά μαθηματικά της τυπικής εκπαίδευσης. Το κριτήριο εξετάζει τους τομείς όπως σύγκριση, ταξινόμηση, αντιστοίχιση, σειροθέτηση, χρήση λέξεων αρίθμησης, δομημένη καταμέτρηση, αποτελεσματική καταμέτρηση και γενική γνώση των αριθμών. Εκτιμά ικανότητες έκφρασης, κατανόησης, οργάνωσης του προφορικού και γραπτού λόγου και γενικότερα τη γλωσσική επάρκεια των παιδιών, έτσι ώστε να σχεδιαστούν κατάλληλα προγράμματα για μαθητές οι οποίοι παρουσιάζουν αδυναμίες.
Ψυχομετρικό κριτήριο μαθηματικής επάρκειας σε παιδιά και εφήβους
Το κριτήριο Μαθηματικής Επάρκειας είναι ένα σταθμισμένο ψυχομετρικό κριτήριο το οποίο ανιχνεύει τις πιθανές αδυναμίες του μαθητή στα μαθηματικά, συγκριτικά με τους συνομήλικους και γίνεται πιο συγκεκριμένος ο προσδιορισμός των εσωτερικών αδυναμιών και δυνατοτήτων του. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η κατασκευή εξειδικευμένων προγραμμάτων παρέμβασης. Μπορεί να χορηγηθεί σε παιδιά ηλικίας 7.06 έως15.05.Το Ψυχομετρικό κριτήριο μαθηματικής επάρκειας αποτελείται από τρεις υποδοκιμασίες: το λεξιλόγιο, τους υπολογισμούς και την επίλυση προβλημάτων.
Κλίμακα αξιολόγησης δεξιοτήτων παιδιών προσχολικής ηλικίας
Η κλίμακα αυτή στοχεύει να προσδιορίσει το επίπεδο των δεξιοτήτων παιδιών ηλικίας 5 – 6 ετών σε τομείς όπως οι βασικές γνωστικές δεξιότητες (γλωσσικές και μαθηματικές), οι δεξιότητες συμπεριφοράς και οι κινητικές. Αποτελεί την ελληνική στάθμιση της Infant index των Martin Desforges & Geoff Lindsay (1995), όπου σταθμίστηκε από τις καθηγήτριες ψυχολογίας Ασημίνα Μ. Ράλλη και Αικατερίνη Μαριδάκη – Κασσωτάκη. Οι 20 δεξιότητες (κριτήρια) που αξιολογούνται από την κλίμακα είναι: ανάγνωση, γραφή, φωνολογική ενημερότητα, αρίθμηση, ομαδοποίηση, σειροθέτηση έννοιες χώρου, έννοιες χρόνου, άλλες μαθηματικές έννοιες, ακρόαση, συζήτηση, σχέσεις με συνομηλίκους, συμμόρφωση, συνεργασία, σωματογνωσία, αμφιπλευρικότητα, αντίληψη ρυθμού, συγκέντρωση προσοχής, αυτοεξυπηρέτηση, ανάληψη πρωτοβουλιών.
Κλίμακα αξιολόγηση της εργαζομένης μνήμης
Η Κλίμακα Αξιολόγησης Εργαζόμενης Μνήμης (ΚΑΕΜ) - Working Memory Rating Scale (WMRS) είναι μία κλίμακα που αποτελείται από 20 σύντομες ερωτήσεις που περιγράφουν τις συμπεριφορές που διαφοροποιούν τα παιδιά με μέτρια και χαμηλή εργαζόμενη μνήμη από εκείνα που έχουν τυπικές επιδόσεις. Συμπληρώνεται από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης εύκολα και γρήγορα κι αποτελεί το πρώτο βήμα στην εκτίμηση της εργαζόμενης μνήμης σε παιδιά δημοτικού.

Σχετικές Υπηρεσίες

Our Best Team

Digital Technology Partners

Commodo odio aenean sed adipiscing. Mauris commodo quis imperdiet massa tincidunt nunc pulvinar sapien. Auctor eu augue ut lectus arcu bibendum.
bn
bn1
bn2
bn3
bn4
bn5
bn6
bn7