No products added!
ΕΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΡΑΠΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ «Γράψιμο-Γραφή-Γραπτή Επίδοση» (Αλεξάνδρου, Σ. 2016)
Το έντυπο αξιολόγησης γραπτής απόδοσης παιδιών Δημοτικού Σχολείου του κ. Αλεξάνδρου, εξετάζει τόσο τα κινητικά πρότυπα όσο και τα πρότυπα γραφής και γραφοκινητικότητας των παιδιών μέσω των μηχανισμών χρήσης των εργαλείων γραφής αλλά και της γραπτής επίδοσης των παιδιών. Το έντυπο αποτελείται από 25 ερωτήσεις τονικο-φασικών προτύπων (αισθητικο-κινητική εργονομική επίδοση) γραψίματος και από 25 ερωτήσεις ποιότητας γραπτού λόγου (γνωστικό – χωρική επίδοση).
Α. J. AYRES CLINICAL OBSERVATIONS
Οι δομημένες κλινικές παρατηρήσεις της Ayres αποτελούν μέρος της συνολικής αξιολόγησης που απαιτείται για την κατανόηση των αισθητηριακών συστημάτων και του τρόπου με τον οποίο οι προκλήσεις στην αισθητηριακή καταγραφή, την αισθητηριακή επεξεργασία και την αισθητηριακή ολοκλήρωση συμβάλλουν στις δυσκολίες συμμετοχής σε δραστηριόηττες καθημερινής ζωής.
ABC MOVEMENT TEST
Το Movement ABC-2 είναι ένα εργαλείο αξιολόγησης της κινητικής συμπεριφοράς παιδιών ηλικίας 3-16 ετών και αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πακέτο αξιολόγησης και παρέμβασης σχεδιασμένο ειδικά για επαγγελματίες που εργάζονται με παιδιά με κινητικά προβλήματα. Το «Movement ABC-2» έχει σχεδιασθεί από τους Henderson SE, Sugden DA, Barnett AL και εκδόθηκε το 2007. Οι τομείς που ελέγχει είναι η λεπτή κινηση, το στοχοκατευθυνόμενο πέταγμα και πιάσιμο και η ισορροπία. Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο στα χερια των θεραπευτών για τον εντοπισμό δυσκολιών αναπτυξιακής διαταραχής του συντονισμου των κινήσεων
Developmental test of Visual Perception (DTVP-3)
Πρόκειται για ένα εύχρηστο τεστ οπτικής αντίληψης και οπτικοκινητικού συντονισμού. Αξιολογεί την ικανότητα παιδιών ηλικίας 4 έως 12 ετών στους τομείς της οπτικής αντίληψης:
1)Οπτικοκινητικό Συντονισμό,
2)Αντιγραφή,
3)Διάκριση μορφής σε φόντο.
4)Οπτικό εγκλεισμό,
5)Μονιμότητα / σταθερότητα μορφής, διεργασιών που είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων της γραφής και της ανάγνωσης.
SENSORY PROFILE – 2
Ερωτηματολόγια που συμπληρώνεται από τον “φροντιστή” του παιδιού, δηλαδή από γονιό, δάσκαλο, νταντά κτλ. που βοηθούν στην αξιολόγηση της αισθητηριακής επεξεργασίας ενός παιδιού στο πλαίσιο δραστηριότητων στο σπίτι , στο σχολείο και την κοινότητα. Αφορά παιδιά από τη γέννηση μέχρι 14:11. Υπάρχουν πέντε διαφορετικά ερωτηματολόγια που απευθύνονται στις αντίστοιχες ηλικιακές ομάδες:
Αυτή η σελίδα