Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

icon-baby-girl-diving

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών

Το Κέντρο μας προσφέρει εκπαίδευση σε δασκάλους, νηπιαγωγούς και καθηγητές πάνω σε μια ποικιλία θεμάτων που αφορούν το παιδί στο σχολικό πλαίσιο. Πιστεύουμε ότι η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία.  Η εκπαίδευση αυτή παρέχει στους εκπαιδευτικούς θεωρία αλλά και εφαρμογή για μια σειρά κοινών δυσκολιών που μπορεί να αντιμετωπίζουν τα παιδιά στο σχολείο.

Οφέλη από την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών:

Οφέλη από την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών:

  • Η βελτίωση της κατάρτισης των εκπαιδευτικών αποτελεί βασική προύπόθεση για τη ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της εκπαιδέυσης
  • Βασικές θεωρίες και πρακτικές για την ανάπτυξη του παιδιού
  • Ο εκπαιδευτικός είναι σε θέση να εντοπίσει δυσκολίες στους μαθητές του
  • Συμβουλές και υποστήριξη με δραστηριότητες για όλη την τάξη για τη βελτίωση των δεξιοτήτων των παιδιών
  • Συμβουλές και υποστήριξη για τα παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες
  • Εσείς επιλέγετε τη διάρκεια και τα θέματα για την εκπαίδευση σας ανάλογα με τις ανάγκες του σχολείου σας.
content-image-pencil-writes-alphabets

Μαθησιακοί στόχοι και θέματα

ΜΕ την εκπαίδευση που προσφέρετε στους εκπαιδευτικούς έχουμε συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους προσαρμοσμένους στη βελτίωση της απόδοσης των παιδιών. Παρακάτω αναλύονται οι μαθησιακοί μας στόχοι για την εκπαίδευση που μπορούμε να προσφέρουμε

Συγκέντρωση

  • Να είναι σε θέση να αναγνωρίσει παιδιά με χαμηλή συγκέντρωση
  • Να είναι σε θέση να αναγνωρίσει αισθητηριακές συμπεριφορές που μπορεί να δυσκολεύουν ένα παιδί να συγκεντρωθεί
  • Μα εφαρμόσουν στρατηγικές και δραστηριότητες για τη βελτίωση της συγκέντρωσης

Οργάνωση και σχεδιασμός

  • Να είναι σε θέση να αναγνωρίσει παιδιά που έχουν χαμηλές δεξιότητες οργάνωσης και προγραμματισμού
  • Να είναι σε θέση να αναγνωρίζει και να εφαρμόζει στρατηγικές για να ξεπεραστούν οι δυσκολίες οργάνωσης και σχεδιασμού
  • Να εξασκούν και να εφαρμόζουν δραστηριότητες για τη βελτίωση των δεξιοτήτων οργάνωσης και προγραμματισμού

Κίνηση και συντονισμός

  • Να είναι σε θέση να αναγνωρίσει παιδιά με δυσκολίες στο συντονισμό των άνω και κάτω άκρων
  • Να είναι σε θέση να κατανοήσει τα συστήματα και τις δευτερεύοντες δεξιότητες που απαιτούνται για επιτυχημένο συντονισμό
  • Να εφαρμόζουν τις κατάλληλες δραστηριότητες για παιδιά με δυσκολίες συντονισμού
  • Να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν φράσεις κλειδιά κατά την ολοκλήρωση δραστηριοτήτων που βασίζονται στην κίνηση

Γραφοκινητικές δεξιότητες και δεξιότητες λεπτού κινητικού συντονισμού

  • Να είναι σε θέση να αναγνωρίσει τη λάθος λαβή μολυβιού, σχηματισμό γραμμάτων και δεξιότητες οπτικής αντίληψης.
  • Να γνωρίζει την τυπική ανάπτυξη της γραφής
  • Να γνωρίζει τις δεξιότητες που απαιτούνται για τη γραφή
  • Να μπορεί να κατανοήσει τη σημασία της στάσης του σώματος κατά τη γραφή
  • Δραστηριότητες που μπορούν να εφαρμοστούν στην τάξη για να βελτιώσετε την γραφή

Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και διαταραχές της αισθητηριακής επεξεργασίας

  • Να μπορούν να αναγνωρίζουν παιδιά με δυσκολίες αισθητηριακής επεξεργασίας
  • Για να κατανοήσουν τις ποικίλες αισθητηριακές εισροές που λαμβάνουν τα παιδιά και πώς αυτό μπορεί να επηρεάσει τη λειτουργία τους
  • Εφαρμογή δραστηριότητων για τη βελτίωση της αισθητηριακής ρύθμισης